Bu pazar seçim olsa
Kastamonu, Araç, Karabük, Gerede, Ankara... Bolu, Kocaeli, İstanbul... Nabız tutuyoruz. Bizde nabız tutma işi hiç bitmez. Bugüne kadar seçim sonucu tahminlerimde hiç yanılmadım. Zira şirketim yok, ince hesaplarım yok. Nabzı birebir tutuyorum ve olduğu gibi yazıyorum. Bundan dolayı da kızanlar çok oluyor bana.
66
