"Rehberimiz bize sabrın meyvesi tatlı olur dedi"
Ahmed Cüzeyrî, rehbersiz yolculuğun boşluğunu şiirlerle anlatırken, sabırla meyveye kavuşmanın sırrını ortaya koymaktadır; peki sabır acısı çekmeden manevi erginlik mümkün müdür?
19-04-2026
94
94
