Ben bende değilim sanki öylesineyürüyordum...
"Bugün mahmurluğum üzerimde inşaallah misafir falan gelmez de hâli pürmelâlim deşifre olmaz..."Baş ucumdaduyduğum bir sesle uyanıyorum:- Sen böyle yapmazdın ne oldu Hoca Hasta falan mısın yoksa- Aaa güneş de doğmuş!- Kaç saattir horul horul horultundan yol bulamıyoruz ki geçelim!- Allah Allah! Böyle yapmazdım ama...- Yapmazdın ama yaptın!- Namaz! N
01.08.2025
125
