Ekonomik çelik kubbe ya da S-400
Amerika'nın dünyanın en ucuz ülkesi olduğunu biliyor muydunuzNominal fiyatlar değil kastım. Bedava deneyimlediği yüksek refahtan bahsediyorum. Bedava değil, çalışıyorlar, denebilir. Ama çalışmakla bu kadar refah olmaz. Hukukun üstünlüğüyle de bu kadar refaha ulaşılamaz, kurumsallaşmayla da...Kıtlık kavrayışı olmayan sonsuz bir refahtan bahsediyorum
19.10.2025
144
