Yerimde olsaydın ne demek istediğimi daha iyi anlardın!
"Ya çarşıda, ya da Dicle kıyısında küçük bir dükkânı olan esnaf olsaydım çok daha rahat ederdim Behlül..."Halife:- Herkese nasip olmaz "PEKİ" demek, ne büyük nimet! Bak Behlül... Zaman zaman ne isterdim, biliyor musun- Sizin aklınıza münasip düşünemem Sultan'ım!- Ya çarşıda, ya da Dicle kıyısında küçük bir dükkânı olan esnaf olsaydım çok daha rahat
19.11.2024
186
