Emin Pazarcı

Akşam

Dışarıyı temizlerken....

Türkiye ve Irak kararlı: Irak'ın sınır bölgelerimizdeki PKK yapılanması yok edilecek. Bu şart, elzem; çünkü terör iki ülke ekonomisi ile birlikte Türk, Arap, Kürt bölge insanını da vuruyor...Arıyoruz, buluyoruz, artırıyoruz ve daha da artacak. Fakat bugün için günlük petrol üretimimiz 950 bin varil. Geri kalan ihtiyacımızı da dışarıdan almak zorund

Sokak köpekleri

Çocukluğum onların arasında geçti. Zamanında sokak köpekleri ile çok haşır neşir oldum. Defalarca da ısırıldım.Ama korkmam onlardan, şahsen bir sıkıntım da yok. Buna rağmen, sıkıntısı olanları, korkanları da anlayışla karşılarım. Onlara 'Şöyle yap, böyle davran, o zaman ısırmazlar, zarar vermezler" demenin hiç anlamı yok.Korkuyorlar işte! Mizaçları

Üstüne alan alsın

1980'li yıllardı. Benim de muhabirlik dönemimdi. İşe gidip gelirken belediye otobüsü kullanıyorduk. Keçiören'de oturan mesai arkadaşım Metin Işık'ın otobüs yoldaşlarından biri de Hak-İş Genel Başkanı Necati Çelik'ti.Allah rahmet eylesin. Kendisine birkaç defa durakta ben de rastlamıştım. Bir sendikanın başkanıydı. Ama makam aracı yoktu. İşe gidip g

Layüseldir, yaparlar

Bir ölü ve ağır yaralılar var. Yüzlerce insan havada asılı kalmış, kurtarılmayı bekliyor. Türkiye ayağa kalkmış, televizyonlar yayın akışını değiştirmiş. İçişleri Bakanlığı, Genelkurmay, AFAD gibi pek çok kurum ayakta. Vatandaş ekran başında teleferik faciasını izliyor...Antalya'daki bir restoran sahibi 21:30'da paylaşım yapıyor. Fotoğrafta Antalya

MÜSLÜMAN!

Bize has değil, dünyanın her tarafında aynı uygulama vardır. Yabancı bir ülkenin havayoluna ait uçak gelir, orada yakıt ikmali yapar. Hatta gerekiyorsa bakım hizmeti de verilir. Sonra yoluna devam eder...Başka türlü olmaz zaten! Bir yolcu veya kargo uçağı, beraberinde yakıt tankeri taşıyacak değil elbette!İsrail'e de bunu yapıyoruz, Amerika ve Rusy

İyiyiz biz, iyiyiz

Bugün bayram...Yıllar önce "Şeker Bayramı" diye diretilirdi. "Ramazan Bayramı" diyenlere de tepki gösterilir, ters ters bakılırdı. Değiştirmiştik bayramın adını, öyle dayatılmış, öyle istenmişti çünkü.Çok şükür, artık Ramazan Bayramı'nı kutluyoruz...Bakın şaka yapmıyorum. Gerçekten büyük meseleydi, bayram tartışması. Dini konuların çoğunda olduğu g

Geldi gelmekte olan

Müneccim değilim elbette. Ama olacaklar belliydi. Yapısına bakıp henüz kurulduğu günlerde söylemiştim. "İyi Parti toplama bir partidir, dağılır" demiştim.O süreç başladı ve devam ediyor...İyi Parti olağanüstü kongreye gidiyor, Meral Akşener de aday olmayacağını açıkladı. Tabii ki bu söyleme bakıp "Meral Hanım artık yok" demek doğru değil. Çünkü dah

Evet, bu işte

Gördüğüm zaman şaşkınlıkla "Bu ne" diye tepki göstermiştim. Fiyatı dudak uçuklatacak lüks cipin üzerindeki aday, adeta İngiliz Kraliyet Ailesi'nin bir ferdi gibi halkı selamlayarak seçim çalışması yapıyordu! Herkesi rahatsız etti tabi bu. Önüne sandık konulunca, vatandaş da gerekli tepkiyi verdi. Orada hiç umulmayan, tahmin edilmeyen bir sonuç orta

Bitti

Evet, oylar ortaya çıktı, sonuçlar kesinleşti. Bunun tartışılacak bir tarafı yok. İstanbul'da Ekrem İmamoğlu yüzde 50'den fazla oy aldı. Ankara'da Mansur Yavaş'ın aldığı oy da yüzde 60. Sakın yanlış anlaşılmasın, "Yanıldık biz, hata yaptık" deniyorum. Bir gecede görüşlerim değişmedi. Seçim öncesinde bütün yazdıklarıma, söylediklerime ve yaptığım el

Muhalefet olmak kolay

Evet, Türkiye'de muhalefet olmak güzel bir ayrıcalık. Rahat bir konfor alanı. İş yapma kapasitene bakılmaz. Halka ümit vaat etmen önemli değildir. Hatta lime lime dökülsen de dert değil. Önemli olan, var olan problemleri kaşıyıp istismar etmektir. Hatta doğal afetler ve küresel gelişmeler de buna dahil. Ne kadar istismar o kadar oy! Bütün küskünler