Faizcileri boş verin biz bize yeteriz
Nedir bu tefecilere teslimiyet Neden faizciler ve faizcilik karşısında acizmiş gibi davranıyoruz Ekonominin merkezine kendilerini yerleştirdiler diye bunun doğru olduğunu mu varsayacağız Bir menfaat çevresi kurdular diye hakikati mi örteceğiz Biz de pay kaparız diye kaypaklık mı yapacağızEpstein patladı ya faizcilerin de sonu yakın. İkisi de "yanlı
15.02.2026
119
