Akıbet, zıddına mahkûm oyuncu
Merhum Necip Fazıl'ın da dediği gibi:Gözünü açıyorsun, "doğdu" diyorlarGözünü kapatıyorsun, "öldü" diyorlarBu göz kırpışa, ömür diyorlar...İnsanın, akıbeti de doğumundan-ölümüne kadar zıddına mahkûm değil midirAkıbet, zıddına mahkûm oyuncu... Fâni kullarda, bu mahkûmiyetin başrolü...Muhakkak hepimizin, çocukken oynadığımız bir oyunu vardı bildiğimi
27.10.2025
245
