Yaşlılık ve hayat
Yaşlılık haftasını da kutladık geçtiğimiz günlerde... Önemli olan hangi yaşta olursak olalım hayata olumlu bakmak ve her yaşı en güzel bir şekilde yaşamaya çalışmaktır. İnsan fiziksel olarak yaşlansa bile her zaman hissettiği yaştadır. Bazıları ne kadar genç olsalar da kendilerini yaşlı hissettiği gibi bazıları da ne kadar yaşlı olursa olsun kendis
29.03.2026
63
