Taliban'dan kimse rahatsız değil!
ABD ve İsrail'in İran'a barbarca saldırmalarının sebebi, rejimin Şii-teokratik olması değildir. İnsan haklarına baskı yapması, son protestoları bastırmak için 4 bin kişiyi öldürmesi de değildir.Megaloman Trump'ın bugün de halkı ayaklanmaya, rejimi değiştirmeye çağırmasının sebebi, İran'a demokrasi gelmesini istemesi değildir.İran'a saldırmalarının
04.03.2026
91
