Çankaya şişmanı...
Ocak 1991'de yeri göğü inleten bir slogan vardı: "Çankaya şişmanı, işçi düşmanı!"Zonguldak Maden işçileri yüzde 100'den fazla ücret zammı istiyor, buna karşı çıkan Cumhurbaşkanı Özal'ı bu sloganla protesto ediyorlardı.Bizde ve bütün dünyada ücret ve maaşlar ekonomik daralma ve enflasyon dönemlerinde daima gerilimlere, öfkeli protestolara sebep oldu
21.01.2026
174
