Haftanın notları: Anormallik ile normalleşmek mümkün mü
Oturup konuşabilmek, birbirimizi dinlemek "normalleşmek" ise, bu kadarı yeter! İşi daha fazla cilalamayalım... Siyasetin tepelerinde böyle bir süreç olumludur, tamam! Lakin gündelik hayatın mekanizmaları başka türlü işliyor. Farklı kesimler arasında toplumsal uyumun her geçen gün biraz daha yerleştiği açık; güzel bir şey bu... Daha ötesine gelince.
08.06.2024
227
