Bu yaz...
Böylesini hiç görmemiştim... Hafifçe direksiyon yorgunu ama içimde artan iştahla Susurluk'a girdiğim onlarca yıl boyunca böyle tenhalıkla karşılaşmamıştım. Otoyoldaki mola yerleri de farklı değildi. Tuvalet ihtiyacını giderenler kahveciler ve köftecilere bakmadan arabalarına koşturuyordu. Neyse, devasa tostçudan içeri giriyorum. (Hayır, kendini gu
09.07.2024
191
