Bu yaz sıcağında okul da neyin nesi
Bu köşede kim bilir kaç kere yazdım. "Yapmayın, etmeyin. Bu ara tatillere hiç lüzum yok. Sonra çocuklar yazın ortasında okula gitmek zorunda kalacaklar" diye bas bas bağırdım. Alın işte gölgede 30 derecede okul mesaisi. 30 dediğim İstanbul. Bunun Adana'sı, Mersin'i, Antalya'sı var. Yazık değil mi bedeni okulda, aklı denizde, gölde, ırmakta gezen sabilere.. Zaten
57
