CHP'li belediyeler Edremit Körfezi'ni bitirdiler
Ne yazık ki çok sevdiğim Kuzey Ege'ye üç yıldır gitmiyorum. Sebebi; denizinin, deresinin, bitkisinin, havasının fena halde kirlenmesi. Özellikle lağım akıtılan cennet koylarla ilgili bu köşede siz deyin 5, ben diyeyim 10 yazı döşendim. Saptadığım görüntüleri, ilgili belediyelere defalarca gönderdim ama fayda etmedi. Bölgeden
48
