İran kolay lokma olmadığını gösterdi
Görünüşe göre İran ile ABD anlaşıyorlar. Vardıkları mutabakat, imzaya kaldı. Her iki taraf da bunu ilan etti. Medyada üzerinde anlaşılan maddeler diye birtakım bilgiler dolaşıyor nitekim. Bana öyle geliyor ki işin aslını imzalar atıldıktan sonra öğreneceğiz. Taraflar açısından kar-zarar çetelesini o zaman tutmak daha sağlıklı olacaktır. Dolayısıyla
16.06.2026
37
