Haftanın notları: Sonrası hüsrandır hep
"Kendine güven" deyip duruyoruz gençlere... Oysa gençlerin ilk ihtiyacı başkalarına güvenmektir. Böyle böyle öğrenirler kendilerini ve kendilerine de güvenmeyi... Fakat çevrelerine baktıklarında güvenilmez insanlardan başka bir şey göremiyorlar. "Önce kendini sev" modası var bir de... "Canım kendim"ler hani... Bu yeni moda iddialar çok yanıltıcı..
23.03.2024
187
