Olayın içindeyiz...
Gelişmeler çok hızlı... Küreselci oligarşi maymun çiçeği virüsü ile bütün dünyayı hizaya sokacak yeni bir pandeminin hesabını yapıyor... 20. yüzyıl artığı hegemonya düzeni ise Rusya'yı iyiden iyiye köşeye sıkıştırmaya başladı; o kadar ki, nükleer çatışma ihtimali artık çok ciddi... Ama işte tam burada durmak gerek... Bazen unutuyoruz, bazen görmezd
22.08.2024
144
