Ortadoğu
Ortadoğu aşağı, Ortadoğu yukarı konuşup duruyoruz. Neresi olduğundan ve adından çok eminiz... Ekran çubuklularını izlerken içinizden soruyor musunuz; yüzyıllar boyu "dünyanın ortası" sayılmış bir bölge nasıl, neden Ortadoğu oluvermiş İcat edilmiş yani... Bir bakış, bir kavrayış, bir tür gerçeklik üretimi... Öyle çok eski de değil... Terimin biline
24.01.2025
114
