Ben buradayım!
Geçmişte, bir vesileyle, 6 Aralık 2020 tarihinde yazdığım yazıyı, manasıyla daha çok bugüne uygun düştüğü için bir iki ufak değişiklikle yeniden yayınlıyorum.)1Ali Babacan geçenlerde Sayın Cumhurbaşkanımıza hitaben;"Sayın Erdoğan'a soruyorum: Yola birlikte çıktığınız arkadaşlarınızdan yanınızda kaç kişi kaldı" deyivermiş.Soru lafız olarak tek bir k
05.04.2024
249
