Az yetmez, çok artmaz.
Bu hırs, doyumsuzluk niye ki Hiç kimse kazık çakmıyor ki dünyaya. Sabah bir sala, öğleden sonrakısa bir veda...Vakti zamanında bir yerlerde bir kral vezirine sormuş:"Hizmetçimin hayatta benden daha mutlu olduğunu görürüm, neden" Derin bir iç çeker ve eliyle hizmetçisini işaret eder; "Oysa onun hiçbir şeyi yok.Ben ise kralım, her şeye sahibim ancak
28.09.2025
95
