"Yerli malı, yurdun malı…"
Devlet tarafından yürütülen iletişim kampanyaları benim çocukluğumda pek yaygındı... En acılı olanı hiç şüphesiz 'aşı' kampanyasıydı... İlkokulda kolları sıvayıp, aşı sırasına girdiğimde elim ayağım titrerdi... En eğlencelisi ise "Yerli Malı Haftası"nda yapılırdı: "Yerli Malı Yurdun Malı, Herkes Onu Kullanmalı" tekerlemesini asla unutacağımı zannet
09.12.2025
14
