Bilal Meşe

Bilal Meşe

Milliyet
Spor / Beşiktaş 100 yazı 0 takipçi

10 numara değil tam bir santrfor

Domenico Tedesco işbaşı yaptığında, 'Fenerbahçe'yi taşıyamaz' şeklindeki yorumlar arşivlerde sıcaklığını koruyor! Bunun karşılığı önyargıdır, hemen ipe çekmektir. Genlerimizde var, kredi falan tanımayız!Ne var ki, Tedesco bu önyargılı yorumlara çoktan süngeri çekti, Fenerbahçe'yi sırtladı, zirveye ortak bile yaptı.Fenerbahçe'de klasik forvet yok. B

Alkışlar Kartal Kayra'ya

Bu oyunda veriler elbette önemlidir. Kupa mücadelesinde ilk yarıya bakıyoruz, topla oynama yüzde 70 Beşiktaş lehine. Gelin görün ki, bu farklı istatistik pozisyon üretimiyle örtüşmedi! Abraham'ın kafayla attığı tek golün dışında, kaleci Emre'nin kornere tokatladığı bir pozisyon var, hepsi o kadar!Keçiörengücü'nün var mı, yok! Bu eleştirimiz yanlış

Transferde tek kriter: Cerny!

Vaclav Cerny (29), işte nokta atışı transfer buna derim arkadaş. Sergen Yalçın'ın Beşiktaş'a gelmeden önce sık sık diline doladığı bir profildir Cerny. Bırakın beni, taraflı-tarafsız herkesin beğenisini ve alkışını topluyor.Yedek bırakıldığı maçlarda, "Aman ha, kulübede falan oturmaz, onun yeri yeşil sahadır" uyarısını yapmaktan dilimde tüy bitti!

Gelen gideni yine aratmasın

Ne güzel söylemiş atalarımız; "Gelen gideni aratır..."Bu atasözü, Beşiktaş'ın güncel gerçekleriyle müthiş örtüşüyor! Öyle kızmaca, darılmaca yok arkadaş... Örnek o kadar çok ki, hangisini saysak, diğerine haksızlık olur. Çok eskilere gitmeye de gerek yok, bugüne bakmak yeterlidir!Mesela Masuaku... Yeri doldu mu Asla! Yerine Jurasek alındı; şimdi on

F.Bahçe'nin şansı G.Saray'dan az mı

Ligde ilk yarıyı kapattık. 5 Ocak'tan itibaren işin final periyoduna giriyoruz. Oturmuş kadrosu ve oyun istikrarıyla Galatasaray, zirvedeki yerini koruyor. Bu bir gerçek ve hakkını teslim etmek gerekir.Ancak hemen ensesinde bir başka gerçek daha var; Fenerbahçe. Sarılacivertliler pes eder mi Bu kadroyla zirve yarışından kopar mı Bence hayır...Neden

Galatasaraylılar dokunulmaz mı

Biliyorum ki, bu yorumumu okuyan Galatasaray sevdalıları, eleştiri oklarını yine bana yöneltecekler! Vallahi hiç fark etmez...Eleştirsinler, yeter ki hakaret etmesinler. Eleştiri alacağız diye gerçekleri sümen altı mı edelim Galatasaray'ın zirvede olması, oynadığı futbolla doğru orantılıdır; buna şapka çıkarırız. Ancak iyi futbol oynuyorlar diye do

Bu kadroyla iyi sonuç

Hele şükür, Taylan ve Kartal'ı 11'de gördük... Kartal'ı tanıyoruz, onun yeteneklerine yabancı değiliz. Taylan'ı ise herkes gibi ben de merak ediyordum, rihayet Sergen hoca, onu vitrine çıkardı, iyi de yaptı.Kartal'ı mücadeleci futbolu nedeniyle beğenirim. Artı isabetli ara paslar atabilen bir fotoğraf. Taylan da öyle sırıtmadı, oynamaya gereksinimi

Beşiktaş, yerden göğe kadar haklı

Yarım asırlık meslek hayatımda hiçbir zaman kimsenin, hiçbir kurumun avukatlığına soyunmadım. Üzerimde asla forma göremezsiniz; artı duygularımı yorumlarıma karıştırmam...Kısacası 'amigo' yazarlardan olmadım. Hep doğruların yanında durdum, düşüncelerimden bir milim sapmadım.Nereye varmak istiyorumEl Bilal Toure'ye çıkan kırmızı kart olacak iş değil

Bir puan kârdır

Ali Şansalan'ı beğenirim. Ancak dün beni şaşırttı doğrusu! Hocam her faul sarı veya kırmızıyı gerektirmez. Örneğin Emirhan'a 2. dakikada çıkardığı sarı, değil! Yalnız Orkun Kökçü'ye çıkardığı sarı, kırmızıya dönüşse gıkımız çıkmaz. Kaptan sarıyı yedi, oyundan düştü. Gelelim, Toure'nin kızardığı 38. dakikaya... En büyük itirazım bunadır hocam! Acıma

Bu hakemler ne zaman düzelecek

Gazeteciliğin ilkeleri bellidir, kuralları vardır... Taraf olamazsınız, objektif davranmak zorundasınız!Demem o ki, "Eğri oturup, doğruyu söyleyeceksiniz" arkadaş...Beşiktaş - Gaziantep FK maçı... Müthiş bir mücadele izledik; hop oturduk, hop kalktık. Gözümüzün pası silindi. İki takım da alkışı fazlasıyla hak etti.Ne var ki, maçta iki tartışmalı po

Aboubakar gibi kesip, atarsın!

Beşiktaş'ta Rafa Silva krizi büyüyerek devam ediyor! Yönetim çağırıyor, teknik heyet kapısını çalıyor, Portekizli ise dönüp bakmıyor bile!Yıldızmış... Eee ne olmuş Yıldızsın diye kulübün tepesine mi çıkacaksın! Kimsin sen Beşiktaş, bir asrı devirmiş koca bir çınar! O çınarın altında nice yıldızlar kaldı! Ama çınar dimdik ayakta tüm haşmetiyle duruy

Kazanmak alışkanlık yaratır

Sergen hocaya 'şunu oynat,- bunu yedeğe çek' diyecek halimiz yok! Ne var ki; Karagümrük karşısına sürdüğü onbir sezon başından bu yana en ideal kadrodur bence. Demem o ki, elinin altında bu oyuncuların tamamı vardı di mi hocam Niye bu kadar rötar yaptın Örneğin Cerny, lütfen sağlam olduğu sürece sakın oyundan alma! Her ne kadar sağ açık olsa da for