Unutma bu da gelir bu da geçer, Herkes ne ekti ise onu biçer!
Artık tabibin, doktorun değilim, "Görümcem" demeni bekliyorum kıymetli Jale Hanımefendi kardeşim!Görümce Doktor Nefise:- Kolay değil tabii Jale Hanım lakin her yokuşun bir inişi de var. Onu da unutmamak lazım. Bir kitapta yazıyordu"Hayat; bir yaşama hikâyesine sığmayacak kadar uzun. Bir gülümseyişe, kıpırdanışa, tek bir dokunuşa vakit ayıramayacak
13.03.2024
258
