Neden "Eylül" Ali Koç
Yaz transfer dönemi 12 Eylül'de bitiyor. Diyelim yeni bir başkan geldi, kendi kurmadığı kadroyla şampiyonluk mücadelesi verecekFenerbahçe'de, kulüp üyeleri "genel kurulun 'seçimli olarak" toplanması için imza topluyorİmzalar genellikle "Fenerbahçe derneklerinde" toplanıyorBaşkan Ali Koç, "kanun ve tüzük gereği hakları var" diyor ama "Eylülde yöneti
06.06.2025
330
