Murat Özbostan

Murat Özbostan

Sabah
Spor 284 yazı 1 takipçi

Derbinin asıl kaybedenleri!

Galatasaray, Liverpool zaferinin ardından evinde kaybetse İngiliz ekibi karşısında alınan galibiyet unutulur, oklar yine Okan Buruk'a dönerdi. Başarılı teknik adamı doğrardı sosyal medya. Bu nedenle teknik adam olarak Okan Buruk maçın kazananıdır. Sergen Yalçın iyi bir plan ile maça başladı ve olması gereken her şey Beşiktaş'ın lehine gelişti. Ama

Oyunla değil mutlu skorlarla düzelecek!

G.Saray, Liverpool'u devirdikten sonra yaşanan futboldaki bayramın devam etmesi için bir galibiyette de F.Bahçe'den bekleniyordu.. Bir de buna yeni başkan ve yönetim, eklenince sarı lacivertli futbolcular bu motisyonla sahaya çıktı ve golleri de erken buldu.. Günlerdir sözleşmesi didik didik edilen Kerem Aktürkoğlu, parladı gitti. Hücumda sürekli t

İlkay Gündoğan zekâsıyla sırtladı!

Galatasaray için dev bir prestij maçıydı... Varını yoğunu ortaya koyması lazımdı.. Ve öyle de oldu.. Taraftar motivasyonu, bitmek bilmeyen bir uğultu Liverpool'u sağır etti.. Yani Okan Buruk'un ekibi, RAMS Park'ta adeta ateş püskürdü. Osimhen'in gol vuruşu, Barış Alper'in kanat bindirmeleri ve Lemina'nın orta saha dominasyonu... Ve İlkay... Liverpo

Fenerbahçe'yi analiz edelim!

Antalyaspor maçı öncesi Fenerbahçe'nin çiçeği burnunda başkanı Saran'ın futbolculara soyunma odasında yaptığı ateşli konuşma gündeme oturdu. Saran'ın futbolculara yönelik kullandığı, "Savaşın! Sizden tek isteğim bu.. Arkanızdayım.. İnanın" şeklindeki sözleri, bu zamana kadar hiçbir kulüp başkanından duymadık, görmedik.. Saran'ın ateşli konuşmaları

Bu seçimi kim kazanacak!

Kongredeki konuşmaları dinleyip süreci yakından takip ettim. Öncelikle başkan adayı Sadettin Saran, daha kısa ve iddialı ifadeler kullandı. Özellikle "Şampiyon olamazsak 2027'de aday değilim" vurgusu önemliydi. Ali Koç ise uzun bir konuşma yaptı. Ateşliydi. Hitap gücü daha etkileyiciydi. Onun da en çok dikkat çeken sözlerif inansal yapılanma, 3 Tem

Daha iyisini hak etmiştik!

Gururluyuz, ne olursa olsun.. Bize ülkemize müthiş bir onur yaşattılar. Son topa kadar oynadık mücadele ettik.. Hak etmiştik bu şampiyonluğu... Sonuna kadar... Son 2 dakikada maç elimizden bir anda kaydı gitti. Bize büyük sevinçler yaşattı çocuklar. Larkin, Cedi, Adem Bona muazzam oynadı. Alperen turnuva başından beri bir kahramandı.. Çok mücadele

Mükemmel plan olağanüstü başarı

Tarih yazdık.. Hem de eze eze.. 24 yıl aradan sonra EuroBasket 2025 finalinde 12 Dev Adam.. Yunanistan'ı sahadan silerek, sadece bir maç kazanmadı, bir milletin göğsünü kabarttı bu çocuklar. Bir dünya devine sahayı dar eden bu kahramanlar, finale adını altın harflerle yazdırdı. Maçın başından itibaren Ergin Ataman, takımı adeta bir satranç ustası g

Zeki bir teorisyen ama yolu taşlı ve dikenli

F.Bahçe için zor bir süreç daha başlıyor. Her yıl yeni bir teknik direktörle açılan beyaz sayfalara bir yenisi eklendi. Öncelikle şunu diyeyim: Kim gelirse gelsin, Fenerbahçe'de işi kolay değil. Düşünsenize Mourinho bile başaramadı... Şimdi yeni teknik direktör Tedesco.. Mourinho sonrası Spalletti, Terzic, Zidane ve yerli isim olarak da İsmail Kart

Birisi bu faturayı ödemelidir!

Takke düştü kel göründü... Hem de çok acı... Gürcistan'ı yensek de fiziksel ve zihinsel olarak oldukça fazla eksiğimiz vardı. Fazla havaya girdik ama İspanya gibi zekasıyla oynayan bir takıma karşı bu eksikliklerimiz daha çok göze battı. Dünyanın en iyi 2- 3 takımından biri olan İspanya karşısında bu kadar aciz kalacağımızı hele ilk yarıda teslim o

Sultanlarımız artık global bir markadır!

Türk sporunda altın günler yaşıyoruz. Hem voleybolda hem de basketbolda tarihi bir başarıya imza attık. Futbolda da Gürcistan'ı evinde yendik. Sıra İspanya'da inşallah! Önce Sultanlar'dan başlayalım. Japonya gibi disiplinli ve teknik bir takımı geçmek, final öncesi öz güvenimizi tavan yaptırdı. Japonya, hızlı ve teknik oyunuyla ilk seti 25-16 aldı.

Milli davada polemik olmaz

Karşılaşma öncesi oyuncular üzerinden birçok konu gündeme geldi. Ama işin içine Milli Takım giriyorsa her türlü sorun devre dışı kalır. Böyle olduğunu da gördük GÜRCİSTAN MAÇINI CANLI CANLI İZLEDİK, 90 DAKİKANIN ARDINDAN DİNAMO ARENA'DA KONUŞTUK A Milli Takım'ı Tiflis'te beraber izledik. Çok stresli anlar yaşasak da 3-2 kazandık ve ilk maçta üç

Grubun en hayati maçını kazandık

Dünya Kupası içimizi yakan bir özlem... Dün gece yeni bir yolculuğa umutlu başladık. Ama çok stres yaşadık. Grubun gelişim gösteren takımı Gürcistan'ı 3-2 yendik ama öldük öldük dirildik. Birkaç maddede maça bakalım: 1- Üçüncü dakikada gelen gol bizim için bir şanstı. Rakibin morali ve direnci bozuldu. İlk yarının sonuna kadar oyunu domine ettik ve