Bizim de kabahatimiz var!
Kadınlar biliyorlar... Bu "hissetmek" falan değil, geniş anlamıyla "bilmek"tir... Birçok kadın ahbabım şöyle anlattı o sabahı... "Bir saat önce kalktım, içim bir tuhaftı ama yine de ev ahalisine güzel bir kahvaltı hazırladım. Tv karşısına geçtim. 2. dakikada golü yedik. Yerimden kalkıp yatağa geri döndüm. Daha uzun zaman var, alırız bu maçı dediler
Bugün
15
