Olacak iş değil!
İstatistiklere bakıyorsun her şeyde üstünsün. Ama skor tabelasında 2-0 mağlupsun. Olacak iş değil. Avrupa'nın üst düzey kulüplerinde oynayan birçok oyuncumuz var.Büyük maçlarda, gergin ve stresli atmosferlerde bolca bulundular. Ama buna rağmen rakipten daha gergin ve stresliydik. Tahmin ediyorum 24 yıl sonra katılmanın verdiği heyecan ve çok fazla
15.06.2026
53
