Bütün okuyucularımdan özür dilerim!
A Millî Takım'ın A Ligi'ne rahat bir şekilde çıkacağını düşünerek yazmıştım geçen yazımı Bugüne kadar ona yapılan ağır ve haksız eleştirilere karşı çıktığım Montella'ya bugün ben de soruyorum; "Bunu nasıl becerdin.."-----Evet, 69 yıldır spor yazıyorum, "böylesine bir yanılgı içine" ve de "bu boyutta" hiç düşmedim Özrümün sebebi, Karadağ maçı öncesi
22.11.2024
163
