Kazandık mı; inşallah!
Sevgili okurlarım, ben bu maçlara "UEFA Avrupa Ligi maçları" demiyorum; "Okan Buruk play-off maçları" diyorum. Neden mi Dinamo Kiev'i kendi seyircisi önünde yenebilseydi, şimdi bu maçları oynamıyor olacaktık da ondanBugünkü yazımı yazmak için, dün sabah saat 08.30'da bilgisayarımın başına oturdumGalatasaray'ın, AZ Alkmaar ile UEFA Avrupa Ligi maçın
14.02.2025
181
