Eksiğimi isteğe bağlı ödeyebilir miyim
Soru: 11 Eylül 1969 doğumluyum. SSK giriş tarihim13 Eylül 2013 olup 3100 gün prim ödemem var. Kalan günlerimi isteğe bağlı yatırsam hangi statüden emekli olurum Öznur YİĞİT Cevap: Sizin gibi ilk defa 1 Ekim 2008'den sonra sigortalı olan ve birden fazla sigortalılık statüsünde prim ödeyenler, fazla prim ödediği sigortalılık statüsünden emekli oluyor
07.06.2025
150
