Doğum borçlanması EYT'li yapar mı
SORU: 1982 doğumluyum. Staj sigortası girişim 1998'de. Hizmete başlama tarihim Ekim 2000 olup 5500 gün primim var. Bir doğum yaptım. Doğum iznim bittikten sonra yaklaşık 6 ay çalışıp işten ayrıldım. Bir sene sonra tekrar başladım. Doğumu saydırıp EYT'li olabilir miyim Normal şartlarda ne zaman emekli olurum Figen AKBULUT CEVAP: Doğum tarihi önemli.
19.06.2025
216
