Şapka çıkarıyorum...
Şampiyonlar gibi karşılanan Beşiktaşlı futbolcular, Beşiktaş'ın ne demek olduğunu anlamışlardır umarım...15 puan fark yemiş bir takım İnönü'de 40 bine, Deplasmanda 5 bin taraftarıyla aidiyet duygusunun en yüce halini dosta düşmana çatır çatır gösteriyorsa herkes işini gücünü bırakıp elleri çatlayıncaya kadar alkışlamalıdır bu taraftarı...Sergen Hoc
16.03.2026
98
