Ayasofya Câmii'ne "Bizans Müzesi" hakâretininsahîhtârihçesi (187)

(Erkekçe, Kadınca, Ekonomik Panorama, Gelişim Spor, Marie Claire, Gelişim Çocuk, Hıbır, Aktüel, Cosmopolitan, Gezi, Otomobil, Haftalık, Tekborsa gibi) çeşidçeşidmecmûa ve (ABC, -İsmail Cem'le berâber neşrettiği- Ekonomi Politika ve Söz gibi) gazetelerle Memleketimize ömrünce zehir saçmış (Gelişim Yayınları Sâhibi), Frenk Kültürünün ve Marksizminbayrakdârlığını yapmış, insanlarımıza altın kupalarda sunarak- Materyalizm ve cinsî sapıklık aşılamıya çalışmış, SabataîCemâatinin güzîdelerinden Ercan Arıklı'nın (Rusya muhâciri ve 6. Devre Kars Millet Vekîli Kahraman Arıklı ile Nezaket Hn.'ın oğlu, aynı Cemâatten İsmail Cem İpekçi'nin bacanağı, Trak'larındâmâdı; Ankara, 20.2.1940 İstanbul, 3.6.2003, Teşvîkiye C., Zincirlikuyu Mez.) (sâhibi olduğu matbûât tröstünün mühim bir kısmını Asil Nadir'e sattıktan sonra, müessisi olduğu ve) "Yayın Danışmanlığı"nı yaptığı haftalık Noktamecmûasının 8 Temmuz 1990 târihli (mûtâdvechyiyle pek müstehcen ve tarafımızdan sansürlenmiş) kapağı: RivâyetciİslâmınKur'ân'dan sapmış kadın telâkkîsi (kadınlar hakkındaki hurâfeleri) gibi dîğerbâzıdînlerde de rastlanan hurâfî kadın telâkkîsiistismâr edilerek, (kadını haysiyetce, îtibârca, akılca- erkeğin dengi olarak yaratan, Kitab'ında da el üstünde tutan ve Dîndemes'ûliyet, mükâfât ve mücâzât bakımından erkekdenayırmıyan) Allâh, hâşâ "kadın düşmanı" gibi gösterilmiye çalışılıyor... Nihal Atsız'ın Kemalist Materyalizmden fikrî intihâli Nihal Atsız, Çınaraltımecmûasının 9 Ağustos 1941 târihli ilk sayısında, Mustafa Kemâl'intêlîfi olan dört cildlik lise Tarih ders kitablarının "tımarhânemetodu"yle yazıldıklarını ileri sürerek onları ağır şekilde tenkîd edince, Nizamettin Nazif'in hışmına uğramış, Ahmet Emin Yalman'ın da desteğiyle, bu istismârcı gazeteci ve gazete patronunun En Son Havâdis isimli günlük gazetesinde, 15 Ağustos 1941 târihindenîtibâren günlerce devâm eden bir mânevî linç kampanyasına mârûz kalmıştı. Hâlbuki, bilâhare, Atsız'ın rûhdünyâsındagarîb bir inkişâf olmuş, Atsız, "tımarhânemetodu"yle yazılmış bu kitablarda, Allâhakîdesi ve İslâmDîni hakkındaki Materyalist müddeâlarıbenimsemiştir. Ötükenmecmûasının Kasım 1970 târihli 11 83. sayısındaintişâr eden "Yobazlık Bir Fikir Müstehâsesidir" başlıklı inkârîmakâlesinde, bu mevzûlarda, o "tımarhânelik" Târihkitablarının ve Kemalizminiddiâlarınıtekrâr ediyor ve Müslümanlara Laikliğitavsıye ediyor: "...Din bir ahlâk ve vicdan sistemi diye kabul edilmedikçe ilmin karşısında iflasa mahkûm olacağı gibi Tanrı'yı insanların günlük işlerine kadar karışan bir varlık diye düşünmenin saçmalığı kendiliğinden ortaya çıkıyor. ... "...Dini sosyal bir kuruluş olarak görmek hem gerçeği kabullenmek, hem de dini iç mücadelelerin batağına saplanmaktan kurtarmak olur. Din en iptidaî toplumlarda da vardır. Ve bu iptidaî dinlerin gülünç talimatı herhalde 124.000 tane olduğu söylenen Peygamberlerden herhangi biri tarafından öğretilmemiştir. İnsanlar akıl ve bilimde ilerledikçe dinler de daha aklî olmuş, çok Tanrı'dan iki Tanrı'ya ikiden de bire inerek son safhasını bulmuştur. Dini artık aklın ve ilmin kabul