Yaşlılığı hiç sevmedim
SELDA hanım yıllar öncesinden bir demet sevgi yolluyorum size. Şu anda Zeki Müren'den "Enginde yavaş yavaş günün minesi soldu... bu gün de akşam oldu..." şarkısını dinliyorum ve yüreğim hüzün doluyor. Biliyorum eskiye özlemimiz tıpatıp aynı, çünkü aynı yaştayız. Ben, eşini ve ailesini kaybetmiş yalnızların yalnızı bir kadınım. Çocuğum olmadı. Genç
28.05.2024
184
