Selda Uskan

Selda Uskan

Takvim
Yaşam 281 yazı 0 takipçi

Mazbut evlilik meselesi

SELDA abla, 22 yaşındayım. Sorunum annem! 'Mazbut evlilik' yapacakmışım. Sürekli kavga ediyoruz. Her şeyime karışıyor. Elbiselerimi kesiyor. Oysa ben Yıldız Tilbe fanıyım. Selda abla e-postamı yayınlayın, belki gözüne çarpar, onunla tanışırım. Her şeyine bayılıyorum. Onu taklit ediyorum. Onun gibi giyiniyorum, onun gibi hareketler yapıyorum. Mahall

Sakın boşanma

SELDA ablacım annemin zoruyla görücü usulü evlendirildim, hayatım karardı. Eşimin vücut kokusuna dayanamıyorum. Yeğenime gizliden koklattım "normal" dedi. Ama bana felaket kötü geliyor! Aslında iyi insan. Beni kuş sütüyle besliyor. Maddi durumumuz çok iyi. Düğünde takılan altınları annem geri vermek istemiyor. Bu yüzden boşanamıyorum. Akıl ver abla

Biraz ismine benzeseydi

SELDA hanım, köşenizi uzun zamandır takip ederim ama gün gelip size danışacağımı hiç düşünmezdim. Sorunum, Şeref adlı şereften yoksun eşim. Ben obsesif kompulsif bozukluk hastasıyım. 34 yaşında çocuklu bayanım. Temizlik hastasıyım. Eşim Şeref'le evlenirken 'titizlik' hastası olduğumu anlatmıştım. "Benim için asla sorun olmaz" diyerek yeminler etmiş

Kötü ruh

SELDA hanım, 58 yaşında emekliyim. El işlerimi satarak kızıma çeyiz hazırlıyorum. Akıl danışmak istediğim konu ise çocukluk arkadaşımla ilgili. Kendisi evlenemedi ve bu yüzden hırçın ve kötü biri olarak yaşlandı. Bir süre onun evinde kiracıydım. Anneciğimden kalan değerli iki halı olmak üzere koltuk takımım, 24 parça porselen takımım, altın yüzüğüm

Nişanlılık uzarsa...

SELDA abla görücü usulü evlenmek üzereyim. Ailem zengin kapıya gidiyorum diye acele ediyor. "Eski dönemde kadın kocasını zifaf gecesinde görürdü, onların canı yok muydu" diyorlar. Bir de nişanlılık uzarsa, ilişkimiz laçkalaşırmış! Abla sorum şu; bu beyle hemen mi evleneyim, tanırsam daha mı mutlu olurum Sence Rumuz; Nurgüll UZMANLAR BİLE BİLMİYOR

Kaynanam adeta başa bela oldu!

SELDA abla o kadar çaresiz durumdayım ki, herkese fikir danışıyorum. Sorunum kaynanam. Çok kötü bir kişi abla. Bütün fesatlıklar, iftiralar onda. Eşime fitneliyor, o da bana dayak atıyor. Eşim de öyle ama idare ediyorum. Çocuklarım 2 tane oğlan, aynı babalarına çekmişler. Kavgacı ve huysuzlar. Tek bir arkadaşları yok. İyi insanlar olarak yetiştirme

Hırsımdan çatlayacağım

SELDA hanım, aşk acısı çektiğimiz yıllar çok şükür geride kaldı, yani size bu konuda danışacağım bir durumum yok. Ama insanlığın geldiği hallere bakınca acının bin beterini yaşıyoruz. Katillerden söz ediyorum Selda hanım! En son Ortaca'da karısını öldüren şu katil mesela! Dört çocuk kaldı arkada kim bakacak, kim sahip çıkacak bilmiyorum. Kanun yapı

Hep yaşlıların mı sorunu var

SELDA teyze, 18 buçuk yaşında lise mezunu çalışan delikanlıyım. Sizin deyiminizle 'zamane!' Dikkatimi çeken şey; 'köşenizde sadece yaşlıların sorunlarına yer veriyorsunuz.' Biraz yaşlı olduğunuz için olabilir mi E-postama cevap verecek olursanız, sevgilimle vaziyetimiz şudur; Kendisi annemin çocukluk arkadaşının kızı, hatta anneannemler komşuymuş.

Kardeşimin mektubu...

SELDA hanım adım Songül. Öleli 7 yıl oldu. Bu mektubu size öte dünyadan yazıyorum. Hatırladığım binlerce anım var ama tek bir şeyi hiç unutmadım; 60 yaşımda kızımdan yediğim dayağı... Zaten sonra çok yaşamadım. 19 yaşımdaydım doğurduğumda. Babasından ayrıldım tek başıma büyüttüm. "Evlenirsen kendimi öldürürüm ikimiz de evlenmeyeceğiz" derdi çocuk a

Cinnetim cennetim olsun

SELDA hanım, 40 yaşındayım ama kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki... Zor şartlarda büyüdüm. Kendim gibi bir çulsuzla evlendim ve kızım oldu. Adam zaten hastaydı öldü. Daha sonra 2 çocuklu biriyle evlendim... Akrep burcu üvey oğlandan kızımı kollayacağım diye ömrümü tükettim. Üvey kızım ise yüzde yetmiş zeka engelli, aklı fikri erkeklerde. Koca

Sen çekil aradan

SELDA abla 26 yaşındayım. Çalıştığım atölye sahibi kadının erkek kardeşi ile aramızda yüzük taktık. Ana-babaları ölmüş, kardeşini de abla büyütmüş. Evlilik lafını duyunca çıldırdı; "Kardeşim dünya evine girecek yaşta değil" dedi. Bu arada nişanlım 49, kendisi de 58 yaşında... Sizce ne yapmalıyım İmza; Zerrin. T. SABİ SÜBYANMIŞ S.U. CEVAP; Zerrin'ci

Henüz kimseye demedim

SELDA abla, muhteşem bir aşk yaşıyorum. Kendisi galerici. Beni aldattığını duyardım ama bu kez gözümle gördüm. Kızın biriyle buluşmuşlar, dolanırlarken mesaj geldi. Taksiyle peşlerine düştüm. Beni fark edince kız başına montunu geçirdi! Belli ki tanınmak istemiyor. Benimki denize inen sokaklardan birine sapınca yol bitti. Bir de ne göreyim kız abim