Selda Uskan

Selda Uskan

Takvim
Yaşam 281 yazı 0 takipçi

Oysa babama benzetmiştim

SELDA abla iyi ki varsınız. Dobra dobra bir insansınız. Benim sorunum eşim. İki yıllık evliyiz. Aslında kendisini babama benzettiğim için aşık olmuştum ama hiçbir alakası yokmuş. Kaba bir insan, beni beğenmiyor. Yaptığım temizliğe yemeğe sürekli bahane buluyor. Bir de çocuk sevmiyormuş, yeni öğrendim. Gerçekten hiçbir bebeğe baktığını görmedim. Oys

Hani analık kutsaldı

SELDA hanım, ben yalnız bir kadınım. Artık derdimi ve teselliyi sadece sizin gibi sosyal medya dostlarıyla paylaşıyorum. Aylardır kemoterapi hemşirelerim dışında kimseyi görmedim. İki ablam var ikisi de memleket aşırı... İki oğlum var 6 senedir ne arayıp ne soruyorlar. Giderayak şunu sorguluyorum; Evlatlar için dünyanın en kötü kocasının işkencesin

Peki kötüler nerede

SELDA hanım, uzun zamandır insanların çılgın gibi paylaştığı "Herkes kötü ben iyiyim" türünden "Anlamlı sözleri" araştırıyorum. Misal diyor ki, "Sizden hoşlanmıyorlarsa, onlar gibi sönüklerin yanında fazla parladığınız içindir!" Şimdi sosyal medyadan herkese şunu soruyorum, tez gibi düşünün: Hepimiz bu kadar iyiysek, örnek cümledeki 'kötü insanlar'

Dul kalmak istemiyorum ama

SELDA Abla 6 aylık evliyim. Eşim ve ailesi bana değer vermiyor. Kendilerini yüksekte görüyorlar. Kötü söz, dayak yok ama surat asma var. Annem, bu evliliği istememişti, 'Boşan gel' diyor. Orada evin hizmetçisiydim o yüzden. Selda Abla, ben doğuştan kadersizim, baba ocağında hiçbir şey görmemiştim, şimdi de aynı. Kendi yuvam olacak diye geldim kayın

Para sen ne önemli şeysin!

SELDA abla, göçmenim. Şu an yaşlı bakıyorum. Bu ailenin akrabası beni oğullarına istiyor. Çok zengin oldukları için evlilik sözleşmesi istiyorlar. Bir de çocuk yapmayacakmışım. Bunu anlayışla karşılarım, ailede irsi hastalık var. Şimdi ya kabul edeceğim el kapılarında hizmetçilikten kurtulacağım... Ya çekip memleketime gideceğim, orada mesleğimi ya

İtirafım ortalığı karıştırır

SELDA ablacım, kankam yakında evleniyor. Ama ben doğruyu söylersem evlenemeyecek! Aslında damat adayını ikimiz de aynı anda tanıdık, ikimiz de hoşlandık ama eleman arkadaşıma aşık oldu. Olaya geçeyim; babam içki içtiğim için beni dövdü. Kankam araya girdi, bir iki tokat da o yedi. Derken nişanlısı bana sarılıp uzaklaştırdı. Buraya kadar baba vahşet

İtirafım ortalığı karıştırır

SELDA ablacım, kankam yakında evleniyor. Ama ben doğruyu söylersem evlenemeyecek! Aslında damat adayını ikimiz de aynı anda tanıdık, ikimiz de hoşlandık ama eleman arkadaşıma aşık oldu. Olaya geçeyim; babam içki içtiğim için beni dövdü. Kankam araya girdi, bir iki tokat da o yedi. Derken nişanlısı bana sarılıp uzaklaştırdı. Buraya kadar baba vahşet

Kaderini değiştirmiştim

SELDA abla en büyük kusurum, insanlara aşırı güveniyorum ve çok iyi davranıyorum. Sonra hepsinden kazık yiyorum. En son Ayfer isimli bir kız var, eskiden uydu gibi peşimde dolaşırdı. Ben ne dersem yapardı. "Şuraya gidelim" gidelim. "Hayır beğenmedim başka yere gidelim" emret komutanım gidelim durumları. Çantamı bile taşırdı. Arkadaşlığımız ilerledi

Kayınpederim çok tutucu

SELDA abla, kayınpederimle birlikte yaşıyoruz. 6 yaşında oğlumuz var. Eşim oğlunu kucağına alıp mıncıklayarak sever. Ama peder bey her seferinde olay çıkarır, 'biz bayramdan bayrama el öperdik' saçmalığı başlar, kavga çıkar eşim evi terk eder, ben oğlumla odalara kapanır, sonuçta evin huzuru kaçar... Sizce burada kim saçmalıyor Rumuz; Sevgi DAHA Ö

İticilikte son nokta

SELDA abla, başarılı ve ünlü olmaya çalışan bir gencim. Şimdilik barlarda (sahne verirlerse) şarkı söylüyorum. Geçen gün Mustafa Keser'in röportajına rastladım. Yeni sanatçılara ağır hakaretler ediyordu. Selam vermiyorlarmış, ondan bin kat fazla para kazanıyorlarmış, hepsi küstahmış. Sonra internete girdim, sizin de çok eski bir yazınızda kendisine

Kırk yıldır aldatıyormuş

SELDA hanım... Ben tek çocuğum. Yani kardeşim yok. Arkadaş deseniz, bu devirde hangisine güvenip dert anlatacaksınız ki Eşimin tercihiyle 20 yıldır gurbetteyim. Selda hanım derdime gelince; Kocamın 40 yıldır metresi olduğunu öğrendim! Kendisi devletten emekli. Kadın da mesai arkadaşıymış. Üstelik bizimkinden 5 yaş büyük! Kendime daha çok kızıyorum,

Rezil et şunu abla

SELDA abla 'dolandırılan kadınlar' kervanında ben de varım artık. Bu güne kadar ekrana çıkanlarla dalga geçerdim, "Kızım salaksan adam ne yapsın" filan derdim. Büyük konuşmayacakmışım. Kendisi evliydi ama ayrı yaşıyordu. Dedemden kalan evi satmamda yardımcı oldu. Bir iki ay paranın faizi ile geçindim. Ama bir gün elinde arsa tapusuyla geldi, "Buray