Oysa babama benzetmiştim
SELDA abla iyi ki varsınız. Dobra dobra bir insansınız. Benim sorunum eşim. İki yıllık evliyiz. Aslında kendisini babama benzettiğim için aşık olmuştum ama hiçbir alakası yokmuş. Kaba bir insan, beni beğenmiyor. Yaptığım temizliğe yemeğe sürekli bahane buluyor. Bir de çocuk sevmiyormuş, yeni öğrendim. Gerçekten hiçbir bebeğe baktığını görmedim. Oys
14.07.2024
189
