İşin rengi değişiyor
Bedri Usta, restoranına gelen bir kişinin adisyonu paylaşıp yaptığı eleştiriyi hazmedememiş ve o tweet'i alıp kendince alay ederek yeniden paylaşmıştı.Eleştiri de aldı. Dedim susar, kapanır gider mevzu. Yok, olmadı öyle. Bedri Bey devam ediyor paylaşımlarına. Üstelik alaycı paylaşımlarına. "Restoranım dolu, boş masa yok" diyor. Yani, "Siz istediğin
03.01.2026
96
