Artık sıkmadı mı
Kabak tadı vermenin de ötesine geçmedi mi Yusuf Güney'in saçma sapan konuşmalarıDemiş ki, "Kenan Işık astral seyahatten gelmek istemiyor."Çünkü Güney'e göre astral seyahat 'nirvana'ymış. Büyük bir mutlulukmuş, oraya giden gelmek istemezmiş.Bakın bir yere kadar eyvallah.Bazı açıklamalar yapılabilir.Yok uzaya gittim, yok pandemiyi gördüm vesaire gibi
30.04.2024
210
