Tarih yazmaya devam edeceğiz
. "Çok iyi takım Avusturya, bizi mutlaka yenerler" deniyordu... Teknik direktörleri "Adam bu işin uzmanı" diye çok övülüyordu... "Mücadele etmesi imkânsız bir takım" yorumlar vardı...Hepsi geçmiş zamanda kaldı.Milli Takım artık çeyrek finalde.Avusturya kötü bir takım değil tabii ki ama böyle maçlarda bireysel yetenekler çıkıyor ön plana. Bizim çocu
04.07.2024
173
