Yabancı hakem konusunda haklıyız ve hakkımızı alacağız....
Galatasaray'ın Sami Yen'de oynadığı F.Bahçe maçına yabancı hakem getirildi... Bu ilk miydi Hayır... Son mu olmalıydı O da hayır... Niye Çünkü elimizdeki mevcut hakemlerin doğallığı yok... Bir tarafa evrilmiş gibi duruyorlar... Üstüne futbol bilgileri de yok... Zaten maç sonralarında karşılaşmayı yorumlayan eski hakemlere bakarsanız onların maç yöne
12.03.2025
233
