Alçak diyerek mi barışı getireceksiniz
MÜSAVAT Dervişoğlu, DEM'lilere şöyle diyor:"Alçaksınız."*DEM'li Sırrı Sakık, Dervişoğlu'na yanıt veriyor:*"Alçaksınız."*Yüksek sesle haykırıyorum:*Bu dille barış gelmez.Bu dille çözüm olmaz.Müsavat DervişoğluBu dille terörsüz Türkiye hedefine ulaşılmaz.Bu dil savaşın dili.Bu dil terörlü günlerin dili.Bu dil zehirli bir dil.Bu dille gidilecek bir ye
17.10.2025
129
