Ahmet Hakan

Ahmet Hakan

Hürriyet
Gündem 713 yazı 27 takipçi

İnsan bir pardon der

SOSYAL medyada üç aşamalı bir olay meydana geldi dün.BİRİNCİ AŞAMAMilli Savunma Bakanı Yaşar Güler'in ABD Büyükelçisi Tom Barrack'la görüşmesindeki oturma düzenini yansıtan fotoğraf dikkat çekti.Fotoğrafı görenlerden bazıları, hiç araştırmadan, hiç sağına soluna bakmadan şöyle dediler:"Bu nasıl iş Sömürge valisi mi bu adam Bu adam, böyle bir oturma

AK Parti İstanbul İl Başkanı CHP'ye şükranlarını sunmalı

İSTANBUL'un farklı ilçelerindeki reklam panolarına afişler asıldı.Ne var bu afişlerde*Yollarda kalan otobüsler var. / İstanbulkart'a yapılan fahiş zamlar var. / Trafik çilesi, trafik felaketi var. / İspark ücretlerindeki artışlar var. / Durdurulan tünel çalışmaları var. / Su fiyatlarındaki yükseliş var. / Belediye'nin artan borç yükü var. / Yürümey

Cumhurbaşkanı'nın dikkatine: Dijital tehlike çok büyük

TÜRKİYE'deki reklam gelirinin yüzde 70'i artık yabancı dijital platformlara gidiyor.Bunun anlamı şu:*- Türkiye'nin reklam pastasının devasa kısmı bunlara gidiyor.*- X, Meta, YouTube, TikTok, Google... 2025'te Türkiye'den 200 milyar lira kazandı. Reklam pastasının yaklaşık yüzde 70'i bu.*- Türk medyası yasalara uyarken, Türk medyası istihdam sağlark

Feyza Altun'dan Feyza Pehlevi çıkaran karanlık

ABD'li Senatör Graham şöyle demiş:"İran'da 16 yaşında bir kızsanız ve saçınızı doğru biçimde yapmıyorsanız otobüsten indirip öldürüyorlar."*İsrail, Gazze'de "yaşına / kıyafetine / otobüste olup olmadığına" falan bakmadan kadınları katlederken...Bu Graham denilen senatör, İsrail'e sonsuz destek atıyordu.Gazze'deki gerçek katliamı alkışlayan Graham,

SDG'nin siyasi aklı yok

SDG'de bir siyasi akıl olsaydı...Akıl yürütmesini şöyle yapardı:*- Suriye'de artık bir devlet var.- Bu devleti ABD destekliyor, Avrupa destekliyor.- Bu devleti Türkiye destekliyor.- Hem ABD hem Avrupa hem de Türkiye istikrar istiyor Suriye'de.- Devletlerin ortaya çıktığı bir ortamda örgütlere yer kalmaz.- Biz iç savaşın ürünüydük.- ABD için bir ara

Tayyip Erdoğan hiç 'DSİ' dememişti

90'ların ortaları...İstanbul'da muazzam bir su sıkıntısı var.Aynı bugünkü Ankara gibi. Bidonlar, tankerler falan.*Tam bu sırada Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'a belediye başkanı seçildi.*Bir kere bile...- "Bu mesele DSİ'nin meselesidir" demedi.- "Bizim görev alanımız sınırlı" demedi.- "Hükümet baraj yapsın" demedi.- "Su getirmek kimin görevidir" ta

SDG hesap hatası yaptığını görecek

SDG'nin güvendiği dağlara şöyle bir bakalım:- ABD: Tam entegrasyonu savunuyor, SDG'nin tezlerine destek vermiyor.*- İSRAİL: Suriye hükümeti ile en azından görüntüde anlaşmak durumunda kaldı.*- AVRUPA: Avrupa Komisyonu Başkanı Von Der Leyen, dün Şam'da Şara ile bol bol poz verdi.*- İRAN: Daha kendi içini düzeltmekten aciz. İç karışıklıklarda boğuşuy

Hakan Fidan Halep'i anlatıyor

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, "Halep'te neler oluyor, bu işin arkasında ne var" sorusuna...Gayet net, gayet doğrudan bir yanıt verdi dün.*Halep meselesini anlamak için Hakan Fidan'ın söylediklerine kulak vermek şart.Ben Fidan'ın sözlerinden şöyle bir genel özet çıkardım:*- SDG, İsrail'le koordinasyon içinde. Uzlaşmaz tutumunun arkasında bu koordina

O Yörük'ün AK Parti'ye kaptırılma öyküsü

ESKİ CHP'li Hasan Ufuk Çakır olayının baştan sona izleyicisiyim.Aşama aşama şöyle gelişti bu olay:*- Kemal Kılıçdaroğlu'na azıcık yakın duruyor diye CHP'ye yakın medya tarafından kendisine "oto hırsızı" diye iftira atıldı.*- Bu iftiraya şiddetle tepki gösteren Çakır, partisinden buna bir tepki gösterilmesini talep etti.*- Partisinden o medya organı

Kırmızı beyaz bir duvar

Yunanistan'dan alçağın teki, rüyasında görse gerçek olabileceğine asla inanamayacağı bir görsel paylaştı sosyal medyada.Görselde şu vardı:Güya Cumhurbaşkanı Erdoğan, iki Amerikan askeri eşliğinde götürülüyordu.*- Bu paylaşımı yapan kepaze şahsın bir önemi var mıydı Tabii ki yoktu.- Yaptığı kıytırık paylaşımın bir kıymeti var mı mıydı Tabii ki yoktu

Bir tereddüdün yazısı

Trump'a bakıyorum.Gördüklerim şunlar:*Tiksindirici bir güç gösterisi. Pervasız bir haydutluk. Şımarık bir zorbalık. Küresel bir kabadayılık.*Maduro'ya bakıyorum.Gördüklerim şunlar:*Son ana kadar Trump'la pazarlık yapan, neredeyse ülkesinin anahtarlarını teslim etmeye hazır bir yolsuz.*Tereddütteyim.Küresel şımarık zorba ile yerel işbirlikçi yolsuz

Ah Maduro ah

Bari yarım saat direnseydin yahu... Mağlubiyetine bile bir anlam kazandırmış olurdun.- En azından Trump'a daha az yavşasaydın yahu... Hiç değilse arkandan "acayip cesur adamdı" falan deseydik.*- Bileğinin hakkıyla kazansaydın seçimleri... Vatandaşlarını meydanlara davet ettiğinde karşılığını görürdün belki.*- Chavez gibi biraz karizman olsaydı keşk