Doğru teşhis konulmazsa!

Herhangi bir hastalığın tedavisi için yapılması gereken ilk iş "doğru teşhis" koymak olsa gerek.

Koyulan teşhis doğru olmadıkça şikâyet edilen hastalığın tedavi edilmesi mümkün değildir.

Siz "tedavi ediyoruz" zannı ile birçok adım atarsınız ama hastalık olduğu gibi devam eder durur!

Doğru teşhis koyulmadığı sürece sadece zaman kaybedilmiş olur!

Aynen hastalığın tedavisinde doğru teşhis gerektiği gibi insanlar arasındaki anlaşmazlık konularının giderilmesinde sağlıklı teşhislerin konulması zarureti vardır.

Özellikle siyasi anlaşmazlık konularında doğru teşhis konulmadığı zaman anlaşmazlık konuları çözülmek bir yana, giderek aşılması güç bir hal alır!

Mesela ana muhalefet partisi CHP çatısı altında yaşanan anlaşmazlık konularında tarafların doğru teşhis koydukları söylenebilir mi

Böyle bir iddiada bulunmak elbette hiçbir babayiğidin harcı değildir!

Aralarında çok ciddi görüş ayrılıkları bulunanlar bu durumu iktidarın partileri üzerindeki bir tezgâhı olarak görür ve tüm planlarını bunun üzerine kurarlarsa elbette olumlu bir sonuç almaları beklenemez.

Ana muhalefet partisi CHP çatısı altında yaşanan anlaşmazlık konularında iktidarın hiç payı yok demiyoruz.

Ancak ana muhalefet partisi mensupları