Trump-Netanyahu ikilisi hem birbirlerine muhtaçlar hem de birbirlerinin en azılı düşmanı durumundalar.
Birbirlerinin defterini dürebilmek için ellerinden geleni artlarına koymuyorlar, yani sürekli birbirlerinin kuyusunu kazıyorlar.
Biliyorlar ki birbirlerinin defterini düremedikleri zaman kendi ipleri çekilmiş olacak!
Trump, herkesin Netanyahu'dan nefret ettiğini iddia ediyor.
Yahudilerin de Netanyahu'dan bıktığını ileri sürüyor.
Buna rağmen kendisinin Netanyahu'nun arkasında durduğunu ama bunun kıymetinin takdir edilmediğini söylüyor.
Ve İsrail de kendisi ile uyum içinde çalışacak bir yönetimin iş başına gelmesi için elinden geleni yapıyor.
Netanyahu ise Trump'ın İran ile anlaşma yoluna giderek kendilerini arkadan bıçakladığını söylüyor.
İran ile anlaşmaktan çok anlaşmamanın önemli olduğunu vurguluyor.
İran ile anlaşmayı Büyük İsrail'e ihanet olarak kabul ediyor.
Trump'ın güvenilir bir isim olmadığını, bugüne kadar kimlerle iş birliği yaptı ise sonunda hepsine ihanet ettiğini öne sürüyor.
Evet, Trump-Netanyahu ikilisi görünürde birlik ve beraberlik içindeymiş gibi bir hava estirmelerine rağmen aslında birbirlerini bir kaşık suda boğmaya hazırlar.
Bu ikili tarafından izlenen politikalar

13