Ali Nar Hoca'nın dilinden "Necmettin Erbakan Hoca"

Millî Görüş Hareketi'ni başlatan Prof. Dr. Necmettin Erbakan, siyaset öncesi ve siyaset sahnesinde idealist kişiliğiyle ön plana çıkmış mümtaz bir şahsiyettir. Erbakan Hoca, sadece siyasi bir hareketin lideri değil, Türkiye'de ve İslâm dünyasında İslâmî uyanışın sembol ismidir. O, Haçlı-Siyonist ittifakına başkaldırmış, yeni bir dünya düzeni hayal etmiş, adil ve faizsiz bir sistem kurmak için mücadele etmiştir. Onun çalışkanlığı, idealistliği, mücadelesi ve kınayanın kınamasından korkmadan, Batı'ya karşı mağlubiyet psikolojisiyle hareket etmeyen onurlu duruşu ve asla ilkelerinden taviz vermemesi; İslâm'ın dünya görüşünü yayma hedefinden hiç vazgeçmemesi en güzel örnektir ümmet-i Muhammed'e. Biz, bundan dolayı sevdik Erbakan Hocamızı. Bizi geçmişimizle tanıştırdığı, içimizdeki hayranlıktan komplekse dönmüş Batıcılık buhranından o çıkarttı. Yeni bir umut oldu ümmet-i Muhammed için. Çıkarttığı gazeteye "Hak geldi, batıl zail oldu" ayetini nakşetti ve hatırlattı her gün bizlere: "Hak düzen kurulacak, batıl düzen yıkılacak" diye. pushfn('ads'); Yeniden büyük Türkiye, yeni bir dünya düzeni, İslâm Birliği, İslâm savunma paktı, adil ve faizsiz bir sistem vaat etti. Kısa süren iktidarında D-8 Ekonomik İşbirliği Teşkilatı'yla önemli Müslüman ülkeleri bir araya getirdi. Rahmete gark olsun. Rahmetli Ali Nar Hocamız, Erbakan Hocamızın vefatı münasebetiyle "Muhterem Necmettin Erbakan, yüksek şahsiyetine denk haksızlıklara (hiyânetlere) uğramıştır" demiş ve aşağıdaki yazıyı kaleme almıştı. Erbakan Hocamızın vefat yıldönümü vesilesiyle her iki hocamıza da rahmet duasıyla yazıyı aşağıya alıyorum: YÜKSEK DAĞLARA ERKEN KAR YAĞAR!"Yine o yüksek tepelere nazarlar da net ulaşmadığı için herkes doğru tanım getiremez; kayalık mıdır, ağaçlık mıdır Dağsa, başını eğip de, gösterecek kadar onursuz değildir. 'Dağ yürümez, abdal yürür' fehvasınca; o dağdan beklentisi olanlar da bulunabilir: Kimi, onu uzaktan seyreder, berrak rüzgârında serinlerken seyrinden mutluluk duyar. Heybetine hayranlığından ötürü, şahsiyeti pekleşir, ahlâkı denkleşir Kimi de, o dağdan umdukları için yaklaşır, eteklerine tutunur! Serin suyundan; o suyla yetişen meyvesinden yararlanmak ister. Daha yukarılara tırmanamadığı için de bir tür kıskanmayla, o eteklerden devşirdiği nimetlerle dönerken; hasedini, o etekleri kirleterek ortaya koyar pushfn('ads'); Üçüncü tip istekliler de olur: O dağ gibi yüksek başlı olmak hayâline kapılır ama cüce aklı, tabansız kültürü ve şuursuz çevresi Onu taklide ama ters yönde kopyaya iter. Sonunda dağın tepesine tırmanarak, onunla boy ölçüşmeye kalkar Kalkar da bir daha oturamaz: Her adımı onu tepeye doğru çeker gibidir ama soluğu yetmez; yükseltinin atmosferi onu "Solugan" yapar. Hep kayar iner, inişini çıkış sanır! Alçaldıkça alçalır; ar namus kalmaz. Ama iflasını iflah sanır. Goygoycuları da karşı bayırlardan; bravo, bravo çeker. Özsüz, köksüz mukallid de küçüklüğünü büyüklük sanır. Ama içinden de "dağ"a bir kat daha hasetle, zirveye karşı ne faydan var, bana ve ötekilere diye zırvalar! Zaten onu dağa hasım kılanlar da an gelir, onu kuşatırlar. Bunu kuşluk zanneder. Bir de bakar ki akşam karanlığı ve "goygoycuları" da hoy hoy! olmuş. Tırmanışta gülenleri bile onun itibarına ağlar olmuş. Çünkü düşüş başlamıştır.