Beşiktaş-Eyüpspor maçında "çizgi" neden çekilmedi
Beşiktaş-Eyüpspor maçının ilk dakikalarında bir pozisyon oldu. Beşiktaş, penaltı bekledi, yardımcı hakem 'ofsayt' dedi.Hakem penaltıyı vermedi. Oyun da ofsaytla başladı.Protokole göre VAR;1) Golü, 2) Penaltıyı, 3) Kırmızı kartı, 4) Yanlış oyuncuya kartı değerlendirir.VAR, ofsayta ancak bir gol ya da penaltı verildiği zaman bakar!Bir de bariz gol şa
22.08.2025
226
