Sosyal medyada bakan-bürokrat devirmece
Eskiden güç merkezlerine ait gazete ve özel televizyonlar bakardı bu işlere; gözüne kestirdikleri bakan ve üst düzey bürokratları hedefe koyar, itibarsızlaştırır, yıpratarak görevden alınmasını sağlarlardı. Zaman değişti; güç merkezleri, bu işleri artık sosyal medya aracılığıyla yapıyor. Gazete ve televizyon sahibi olmaya hiç gerek yok; sosyal medy
22.01.2024
243
