Türk demek ırkçılıktır

Bütün mesele, millet kavramının kafalarına bir türlü girmeyişi. Milletin ne demek olduğunu bir türlü anlamamaları.Bakın komünistler anlıyordu. Onlar daha masumdu; sadece milletin yerine sınıf egemenliğinin geçeceğini sanıyorlardı. Ve ideolojileri gereği, bir şey kendiliğinden, "bilim icabı" olacaksa, onu bir an önce oldurmak için davranmak da görevleriydi. Yanıldılar ve çöktüler.Bunlar milletten habersiz. Topluma baktıklarında ırklar topluluğu görüyorlar. Irkın anlaşılması daha kolay, çünkü daha ilkel, klanımsı, sülalemsi bir şey. Döl birliği. Bir babanın çocukları Kavim diye de bir şey var. O da ırka yakın, belki aynı. Bunları sosyolojinin toplum birimleri diye değil, edebi kelimeler gibi algılıyorlar. Sonra kabile var tabii Aşiret falan da.Peki millet O yok. Kavim değil, ırk değil, kabile değil, aşiret değil Ne ola ki bu milletARAP ŞAİRİ FUZULÎTekrar anlatayım ama mesele sadece anlamamakta değil. Mesele, düveli muazzamanın, Sevr'den hâlâ vazgeçmemiş olmasında. Mesele düveli muazzamanın Türkiye'yi, rahmetli Durmuş Hocaoğlu'nun dediği gibi, "Doğudaki Endülüs" diye görmesinde. Mesele, emperyalizmin, Orta Doğu'da doğru dürüst millî devlet varlığını istememesinde. Onlar bir yandan "liberallere", diğer yandan "dindarlara", bunun propagandasını yapıyor. Bazen doğru söylüyorlar ama çoğunlukla yalan Ve Batı'daki bahçelerinde akıllarından bile geçirmeyecekleri şeyleri doğudaki Endülüs'te, bu ormanda, bu cangılda şekillendirmeye, uygulamaya çalışıyorlar.Tekrarlayayım: Buralardan bir yerlerden Arap şair Fuzuli'nin dediği gibi, "Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil."Ha! Arap değil mi Türk mü demeliyim Yok canım, Türk ayıp ve ırkçı olur. Hem Irak'ta doğmuş. Bayat boyundanmış Herhalde Arapların Bayat boyundandır.MİLLETLER EVRENİYine de tekrar söyleyeyim. Belki tesiri olur: Millet devletleri oluşmadan önce siyasî yapılar yukarıda saydığım kavimlerin, aşiret ve kabilelerin ve saymadığım hanedanların etrafında oluşurdu. Fakat bunlar millet denilen sosyolojik birimde birleşti. Millet artık bunlardan hiçbiri değildir. Irk değildir, kavim değildir, kabile ve aşiret değildir. Milletin içinde varlıklarını sürdüren etnisiteler, milliyetler olabilir. Fakat bunlar milletin alternatifi değildir. Bu söylediklerim "fikir" değildir, kanaat değildir. Bu söylediklerim dünyaya bakınca gözlemlediklerimizdir.Nasıl mı Bakınız Princeton Üniversitesi Siyaset Bilimi Profesörü, Mark Beissinger bunu nasıl anlatıyor:Modern dünyada, milletlerin içerisinde rekabet ettiği bir milletler evreni icat etmek zorundayız. Gellner'in bize anlattığı gibi, bir milliyet yok olsa, bir başka milliyet bu boşluğu hızla doldururdu. Yüksek kültürün yaygınlaştığı bir dünyada millî olmayanı hayal bile edemeyiz. Modern devlet ve ekonomi, işlevini, millet denilen kabın içinde yürütmektedir. Gellner'in dediği gibi, milliyetçilik, belki her zaman tahripkâr değildir ama yerçekimi gibi önemli ve sarıcı bir kuvvettir. (Mark Beissinger, "The State of the Nation, Ernest Gellner and the Theory of Nationalism", sayfa 170, editör: John E. Hall, Cambridge University Press (1998) )Kusura bakmayınız. Gerçek böyle. Gayrısı hayal bile edilemez.TÜRKÇÜLÜK YASAKLANMALI!Millet devletinden vazgeçerseniz, gideceğiniz iki yön var. Biri daha büyük bir toplum birimidir, imparatorluktur. Birinci ve ikinci dünya harplerinden sonra dağılan yapı buydu. Sonuncusu da Sovyet İmparatorluğu idi. Şimdi, barış ve demokrasi getirme adı altında veya