Bunu vatandaşın vicdanına, eğitimine bırakırsanız daha yıllarca biz temiz olamayız.
"Ennezafetü mineliman: Temizlik imandandır"buyurur peygamberimiz ama bizlerin Allah'ın yarattığı eşsiz tabiatı kirletmekte üstümüze yok.
Sayın Erdoğan! Medeniyetin ölçüsü temiz olmaktan geçer. Tarihte tükürüklerin üstünü bile kül ile örten görevlilerin yaşadığı, sigaranın, izmaritin, poşetin olmadığı bir geçmişten geliyoruz. Tarihle körü körüne gururlanmanın anlamı yok.
EĞER ŞU ANDA AK PARTİ İKTİDARDA OLMASAYDI
Ne olurdu hiç düşündünüz mü İkinci Epistein adası Türkiye olurdu. Türkiye'de CHP'li belediyelerin iş başında olduğu yöreler... Ama bunlardan hiçbir zaman haberimiz olmazdı. Ayrıca Türkiye'de bir Ekrem İmamoğlu İmparatorluğu kurulurdu. Bu rüşvet ve talan ağı o kadar güçlenirdi ki; bir iki seçimtemizlenemezdi.
Fetöcüler yavaş yavaş önce belediyelere sonra resmi kurumlara yerleşirdi.

29